Vi är en vanlig klass i en vanlig finlandssvensk skola i Finland. Här kan du följa med vår vardag i skolan. För det mesta skriver vi om stora och små händelser, tankar , drömmar, åsikter mm. Vi försöker göra bloggen trevlig med att lägga upp bilder titt som tätt!
Vår klasslärare Nina och vårt skolgångsbiträde Denise hjälper oss med bloggen.


tisdag 21 maj 2013

Hej, idag har jag varit i skolmästarskapen. Jag kom till finalen i springning och jag blev femte i finalen, jag fick en medalj. Lukas fick silver i 60m och Mindi fick guld i 60 m.
I längd fick jag silver eller bronze. Mindi fick silver i längd.
Det var roligt att springa och att hoppa längd. Mindi och Lukas i vår klass kom till grässtafetten, de blev andra och de fick silver. Nu sitter vi i skolan och räknar matematik.

H. Hubi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar