Vi är en vanlig klass i en vanlig finlandssvensk skola i Finland. Här kan du följa med vår vardag i skolan. För det mesta skriver vi om stora och små händelser, tankar , drömmar, åsikter mm. Vi försöker göra bloggen trevlig med att lägga upp bilder titt som tätt!
Vår klasslärare Nina och vårt skolgångsbiträde Denise hjälper oss med bloggen.


onsdag 5 december 2012

Hej
        Jag var hjälpande hand igår. Det var menat att jag skulle hjälpa andra men jag hade så myket program så jag hann inte hjälpa andra så mycket. Men jag städade undan i klassen på dagen.
H. Kalle
  Jag, Toffe var också en hjälpande hand igår. Det var inte så roligt men endå så hjälpte jag med att plocka upp stjärnorna i klassen och dessutom plockade jag upp Hubis sudgummi som ramlat på golvet.
H.Toffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar