Vi är en vanlig klass i en vanlig finlandssvensk skola i Finland. Här kan du följa med vår vardag i skolan. För det mesta skriver vi om stora och små händelser, tankar , drömmar, åsikter mm. Vi försöker göra bloggen trevlig med att lägga upp bilder titt som tätt!
Vår klasslärare Nina och vårt skolgångsbiträde Denise hjälper oss med bloggen.


måndag 10 december 2012

MO!
Jag var hjälpande handen på onsdagen den 5.12.2012. I skolan öppnade jag dörren till klassen, tog in bollen, radade skorna och delade ut pepparkakor och muggar som blev kvar av föräldra festen på tisdagen. Hemma städade jag kaninernas burar och hjälpte till att baka knäckebröd.               LUCCE :) :) LOL XD XP






Hejsan
Jag var också hjälpande handen på onsdagen 5.12.2012. I skolan öppnade jag ytterdörren, tog in klassbollen och lyfte Taimis suddgummi. Jag skall börja hjälpa mera där hemma.


LUKI XD LOL JOE ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar